19 czerwca 2016

Letni nastrój

Inspiracja ostagramem




Dość długo się już nie widzieliśmy, ale już do was wracam. :) 
To co widzicie, to moja próba naśladownictwa jednego ze zdjęć, które zostało opublikowane w serwisie ostagram.ru. Już tłumaczę na czym to polega. Trzeba wrzucić tam jakieś swoje zdjęcie, a następnie wybrać drugie, z którym tamte zostanie zmiksowane. Efekty tego są naprawdę niesamowite, powstają w ten sposób prawdziwe dzieła sztuki. I w tej sztuce są prawdziwi ludzie!:) 
Teraz pokażę wam te zdjęcie z ostagrama, które zrobiło na mnie duże wrażenie i postanowiłam zrobić coś podobnego:


Ha, ale to nie koniec. Moja koleżanka Karolina, o której już tu pisałam jest opowiadaniotwórcza. Jej utwory są różnorodne, każdy może znaleźć coś dla siebie. Tak, może, ponieważ jej opowiadania zostały wydrukowane. Jest ich tam sześć, zostały starannie wyselekcjonowane. Cena tomiku to 14 zł i jeśli jesteś zainteresowany/a, to proszę o kontakt na facebooku (https://www.facebook.com/juszka97), w komentarzu lub na G+ (patrz po prawej stronie). 
Od kiedy w liceum Karolina zaczęła więcej pisać, postanowiłam zaoferować swoją pomoc przy edycji. Zgodziła się i od wtedy mam dostęp do wszystkiego, co uczyni. Naprawdę, uwielbiam je czytać, choć nie jest to normalne czytanie, bo jednocześnie je sprawdzam. Dobrze, czas na prezentację tomiku opowiadań "Niedopowiedzenia". 

Oto okładka:


A to wersja demo jednego z opowiadań:



Mam nadzieję, że ktoś z was zgłosi się do mnie z chęcią kupna. Karolina dopiero zaczyna i dobrze by było jej pomóc się rozwinąć (i udowodnić jej, że inni ludzie lubią ją czytać, bo ona w to chyba nie wierzy :D).
Teraz to już naprawdę koniec tego posta. Apeluję o komentarze, obserwacje, udostępnienia - na co wam hojność pozwoli. :) Dziękuję za ponad 1000 wyświetleń. Jednak ktoś się interesuje tym blogiem. :) To do następnego! ;)

37 komentarzy:

  1. Pisz o tym, co lubisz. Obserwatorzy przyjdą sami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny rysunek ^^ A ten drugi rzeczywiście jak dzieło sztuki wygląda, ciekawa ta strona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wojti. ^^ Czego te Ruski nie wymyślą. ;D

      Usuń
  3. Nie słyszałam o takim programie, ale chętnie do niego zajrzę. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. będę czasem zaglądał jak pozwolisz, obrazek wydaje się ciekawy ale na rosyjskie strony nie wchodzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, sama proszę, zaglądaj i oceniaj te moje bazgrołki. ;D Czemu nie wchodzisz?

      Usuń
    2. bo wiesz rosyjskie strony, hakerzy, boję się, że jeszcze internetowe konto bankowe by mi wyczyścili

      Usuń
    3. Hakerzy są wszędzie. Także narażasz się codziennie gdzieś wchodząc. Nie ma jakichś "złotych zabezpieczeń". :)

      Usuń
  5. Bardzo wdzięczna ta wersja demo! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie? Bardzo profesjonalnie to wygląda. Daj znać jeśli chcesz resztę. ;)

      Usuń
  6. Interesujące dzieło, ale wolę robótki ręczne od programowych ;-)
    A co do twórczości, nie wątpię w talent Karoliny, ale czasem się zdarza, że to redaktor jest artystą tworzącym Dzieło, nie zaś sam twórca ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też chciałam wersji na papierze. ;) Ja jestem twórcą swoje życia, cóż może być lepszego? ^-^

      Usuń
    2. Lepsze może być bycie twórcą cudzego życia, ale tego raczej sama nie zrobisz ;-) chociaż...

      Usuń
    3. I tak nie zupełnie mogę tworzyć cudze życie. Takie uprawnienia ma tylko admin (czytaj: Bóg), ale i ona nawet do końca nie. Wow, jakie rozkminy. :)

      Usuń
    4. Lepsze może być bycie twórcą cudzego życia, ale tego raczej sama nie zrobisz ;-) chociaż...

      Usuń
  7. Trochę mi zabrakło szczegółów przy tych obrazach. Chętnie dowiedziałabym się więcej na temat tego, jak powstają te rzeczy i jak powstał Twój obraz.
    Fajnie, że pokazałaś opowiadania swojej przyjaciółki. To naprawdę miłe :) Ja czułabym się doceniona <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to nie wygląda zupełnie jak w rzeczywistości. Ze zdjęciami to jest tak, że wychodzi różnie w zależności od światła itd. Żeby zobaczyć szczegóły trzeba by było zrobić zbliżenia. Te rzeczy, to nie wiem co konkretnie masz na myśli. Ale co do mojego obrazu, to został wykonany suchymi pastelami. Są jeszcze lekkie kontury ołówka żeby podkreślić postać. Najpierw robię szkic, a na drugi dzień wypełniam kolorem. :)
      Czuję się w obowiązku ją promować. ;)

      Usuń
    2. Zdaję sobie z tego sprawę:)
      Nie wiem dla przykładu jak je robić, ale już wytłumaczyłaś, więc czuje się usatysfakcjonowana :)

      Usuń
    3. Cieszę się w takim razie. :) Pytaj, zawsze treściwie odpowiem. ;)

      Usuń
  8. Dziękuję za komentarz i odwiedziny :)
    Co do zdjęć - wszystkie zdjęcia na bloga wykonuję samodzielnie. Wyjątkiem są zdjęcia, na których jestem ja - tutaj, po ustawieniu parametrów takich jak wartość przysłony, ISO czy czas otwarcia migawki, proszę kogoś bliskiego o wykonanie zdjęcia. Niektóre fotografie, przedstawiające mnie, wykonałam przy użyciu statywu + pilota. Postprodukcja również leży w mojej gestii :)

    Ps. świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałam, bo bardzo podobają mi się twoje zdjęcia natury z parku botanicznego. :) Dzięki Marcelino. :3

      Usuń
  9. Ciekawa inicjatywa z tym ostagram.ru. Może być świetnym sposobem na rozwijanie kreatywności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie bardzo chętnie zakładają tam konto. Nie trzeba ściągać żadnych programów i zdjęcie pojawia się w serwisie zaraz po przetworzeniu. =)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł z tymi rysunkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć spontaniczne, ale teraz nie żałuję. :)

      Usuń
    2. Dosyć spontaniczne, ale teraz nie żałuję. :)

      Usuń
  11. Ładny ten rysunek, taki impresjonistyczny :) A program pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wiele mi brakuje do dzieł impresjonistycznych, aczkolwiek tak, było to w takim kierunku. Program super, strona jeszcze lepsza. :)

      Usuń
  12. Świetny pomysł z tymi rysunkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ślicznie to zrobiłaś, ja bym sama lepiej tego nie zrobiła więc podziwiam :)

    https://kanatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli warto było się poświęcić. Dzięki. :*

      Usuń
  14. Wprowadź do swojego rysunku więcej swobody, a będzie lepiej, nie bój się łączyć kolorów, wyjeżdżać poza schemat, spróbuj stworzyć coś swojego nie do końca patrząc na oryginał. :) Zobaczysz, jak będziesz miała lepszy sprzęt do rysunku, będzie Ci łatwiej, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie boję się nowych rzeczy. Chciałam tu przetestować jak bardzo potrafię coś odtworzyć. W dużym stopniu wpłynął na to zachwyt czymś, co stworzył ostagram. Nie wątpię, że lepiej, jestem otwarta. :)

      Usuń

Wasze komentarze pomogą mi się rozwinąć. Każda wasza myśl jest ważna. :)