11 czerwca 2016

Witam na moim blogu

Mój pierwszy post! :)




Cześć! Witam was wszystkich bardzo serdecznie. Kilka dni temu, kiedy rysowałam coś w sketchbook'u, wpadłam na 2 pomysły:
  1. Znowu zacznę rysować (regularnie).
  2. Stworzę bloga, gdzie będę wam mogła to wszystko pokazać. ;)
Sketchbook to prezent od Karoliny na moje 19. urodziny (styczeń). Jestem bardzo wdzięczna, bo gdyby nie to, prawdopodobnie nie wróciłabym do rysowania. Co 3-4 dni pojawi się tu jakiś rysunek ze sketchbook'a + moje życiowe przemyślenia (coś, co mi się przydarzyło teraz, kiedyś; coś na temat aktualnych wydarzeń). Ten blog sprawi mi na pewno dużą radość. Mam nadzieję, że wam też. Ten rysunek, który widzicie narysowałam tuż po urodzinach. Wg Karoliny wygląda niepokojąco i chyba ma rację. Chciałabym zrobić jeszcze kilka rysunków z Panną Ciemność. Jak na to patrzę, to zastanawiam się co "siedzi" w mojej głowie. A wy co myślicie? Podzielcie się opinią w komentarzu. :) Proszę was o obserwację, jeśli chcecie być na bieżąco. Ode mnie to wszystko. Do zobaczenia moi mili! :)



















17 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie rysujesz:)
    Zapraszam do mnie www.nononomx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne,ja też kocham rysować Obserwuję
    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na rysunek - tak szczerze, to chciałabym go zobaczyć farbami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc następny rysunek z panną Ciemność będzie wykonany farbami. Na razie po prostu testuję pastele suche. :)

      Usuń
  4. W takim razie witam w blogosferze! Życzę wielu sukcesów!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wzajemnie. Też mam nadzieję, że mi się powiedzie. ;)

      Usuń
  5. W Ciemności każdy jest sam. Ciemność zabija osobowość, zjednuje żywych z umarłymi... Huśtawka natomiast, to tylko symbol szubienicy. Człowiek zwisa zdany na podmuchy wiatru, zawieszony gdzieś między niebem a ziemią...
    Świetny rysunek! Oddziałuje na wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawa interpretacja. Nigdy tak o tym nie myślałam. Ja myślę bardziej pozytywnie o ciemności niż ty. :)

      Usuń
    2. Być może każdy doświadcza innego rodzaju ciemności?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Hmmm, tak może być...

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny rysunek,masz talent, zachęcam do blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję imienniczko, na pewno nie przestanę blogować. :)

      Usuń
  8. No faktycznie niepokojący rysunek, a ta dziewczyna na pewno pamięta o swoich korzeniach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak naprawdę nie miało wyglądać jak korzenie, tylko jak coś co sunie po ziemi. Jak cień, bo to jest istota z cienia. :)

      Usuń

Wasze komentarze pomogą mi się rozwinąć. Każda wasza myśl jest ważna. :)